איך האלבום החדש של הזמר האמריקאי קשור לנתניהו?

מרדכי זכור לרבים בשיר "רחם" המפורסם, בדואט עם יעקב שוואקי דואט שהזניק אותו תקשורתית, עם מעל ל -2 מיליון צפיות ביוטיוב, מספר גדול במושגי זמר צעיר וחדש. כעת הוא יוצא עם אלבום חדש.
דוד קליגר 1 Comment on איך האלבום החדש של הזמר האמריקאי קשור לנתניהו?

מרדכי שפירא משיק בשבוע הבא את אלבום הבכורה שלו • הוא עשה כברת דרך במוזיקה החסידית לצד שמות גדולים מאוד בתחום • גדל במונסי ניו יורק, כילד שר במקהלת הילדים הפופולארית פרחי מיאמי

מרדכי זכור לרבים בשיר "רחם" המפורסם, בדואט עם יעקב שוואקי דואט שהזניק אותו תקשורתית, עם מעל ל -2 מיליון צפיות ביוטיוב, מספר גדול במושגי זמר צעיר וחדש. כעת הוא יוצא עם אלבום חדש.
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מרדכי שפירא בן 26, שמשיק בשבוע הבא את אלבום הבכורה שלו, כל הדרך, עשה כברת דרך במוזיקה החסידית לצד שמות גדולים מאוד בתחום. הוא גדל במונסי ניו יורק, כילד שר במקהלת הילדים הפופולארית פרחי מיאמי וכבר אז ריגש בשירתו.

מרדכי זכור לרבים בשיר "רחם" המפורסם, בדואט עם יעקב שוואקי דואט שהזניק אותו תקשורתית, עם מעל ל -2 מיליון צפיות ביוטיוב, מספר גדול במושגי זמר צעיר וחדש. כעת הוא יוצא עם אלבום חדש.

מרדכי שפירא (2)

אלי שוואב, מלחין ויוצר מבריק כתב את השיר חזקו (לחן איאן פרייטור, עיבוד אודי דמארי) וההסבר לכך: "השיר חזקו נכתב כציטוט מדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו על פסוק זה, בעת נאומו מול הקונגרס האמריקאי: עם ישראל כמעט נכנס לארץ ישראל ומצפה שמשה רבינו יוביל אותו ארצה, אבל אז עוצר משה בפתח הארץ ואומר לעמו 'לא אוכל עוד לצאת ולבוא'. הוא מודיע להם שאינו יכול להמשיך להנהיג כי זמנו הגיע, אבל, מרגיע: אל תפחדו, זה לא אני שהובלתי זה הקב"ה שנשא אתכם עד עכשיו, והוא ימשיך לשאת אתכם הלאה. תהיו חזקים! חזקו ואמצו!"

באלבום החדש גם שירים שכתבו ברוך שלום בלסופסקי (ומלוך), וגם שיר שכתב מרדכי עצמו (לא עליך) ההפקה של אברהם זמיסט. רשימת השמות הגדולים במוזיקה שחתומה על האלבום החדש כוללת את איאן פרייטור, אודי דמארי, צבי בלומנפלד, אברומי ברקו, יוני אליאב, אלי לשינסקי שרולי מאיער ואברהם זמיסט.

האזינו:




1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    שיר מהמממם, מחכים לאלבום